Moje pozostałe blogi

ikonografia kosmonautyczna

Ikonografia lotnicza

moje grafiki

środa, 4 maja 2016

ołówki i GIMPy

Od wieków nie rysowałem, dlatego zdziwiłem się, gdy koleżanka poprosiła mnie o wykonanie zlecenia, seksowna kobieta, antena i elektrownia atomowa jako dodatek dla Włóczykija w górach. Grafika na koszulkę.
Po kilku latach ołówek w dłoni trzyma się nad wyraz ciężko, dlatego rysowałem przez większą część kwietnia.

Pierwsza wersja, kobieca twarz to wyzwanie, dlatego jej nie ma
 photo jj3a_zpslmacal0d.png


 photo jj3b_zpsz1xqwcj5.png


Wersja finalna, nie jestem zadowolony ze szczegółów, oraz kolorów, ale pierwsze jeszcze będę ćwiczył, jeśli znów nie wypuszczę ołówka z rąk. Kolory kładłem pierwszy raz w życiu.
 photo jjb1a_zpsyvt3kemz.png


 photo jjb1d ze niegiem_zpsczu7ichc.png

Brak komentarzy: